A rövidesen megjelenő D5500 teszthez készítettem pár LUT-konverziót, videó módban vágtam ki képeket, egyiken Kodak-LUT-tal, másikon az eredeti Flat-profil képét (minimálisra levettem a kontrasztot) hagytam meg
A bal oldalon a Flat Profil képe látható, a jobbon pedig a Kodak D55-ös LUT-tal konvertált (REC709, HDTV-szabványnak meglelő gammájú) kép.
Itt a felső sorban ugyanúgy, a bal oldal a Flat, a jobb a Kodak LUT-os verzió.
Az alsó sorban viszont a bal oldalon Standard profillal készült videókép látható, míg a jobb-alsón egy Flatből konvertált Kodak LUT-os verzió. Ez nem ugyanabból a képből készült, csak kétszer (Standard és Flat profillal) felvettem ugyanazt. Így látható, hogy a konvertált Flat képnek gazdagabb feketéi és szebb csúcsfény-esései vannak, mint a Standard profilúnak.
Ez, ha a képen nem is tűnik fel valakinek, jól láthatja a róluk készült RGB-szkóp ábrán, hogy az alsó (128 alatti), feketéket reprezentáló részek jobban lenyúlnak, hegyesebbek, vagyis több ott a részlet és a kontraszt, mint a bal oldali képen.